Hun Eng

“Mivel képviselhetjük méltóképpen a márkát, ha nincs a közelben az üveg?”

Ballantines  straw

Szívószálat szinte minden italhoz, koktélhoz, üdítőhöz, ásványvízhez adnak. Filléres dolog és mégis a pohárban, mint egy kis hirdetőoszlop, szinte kínálja magát a kihasználatlan reklámfelület, mely folyamatos marketing jelenlétet jelent. Szívesen veszik kézbe, forgatják, és sokszor pillantanak rá. Tudta Ön, hogy Amerikában készítettek egy felmérést arról, hogy egy este folyamán átlagosan 30-60 perc, amíg egy ital az asztalunkon van, tehát a szívószálra nyomtatott reklám, márka, üzenet jóval hosszabb ideig van szem előtt, mint akár egy plakát, vagy bármi egyéb reklámfelület. A felmérés azt is igazolta, hogy az emblémázott szívószálat alkalmazó cégek jóval hatékonyabban és eredményesebben tudnak értékesíteni, illetve a fogyasztók körében is jóval többen emlékeztek azokra a brand-ekre, amelyek az italhoz emblémázott szívószálat adtak. A koktélok esetében szinte sohasem tudhatjuk, hogy pontosan melyik márkájú italból készült. Annyit tudunk, hogy rum, whisky vagy gin van benne. Vagy van a pohárban őszibarack lé, narancslé, alma lé, esetleg ásványvíz, de MILYEN MÁRKA? Ha a szívószálon ott áll az adott logó neve, akkor a márkát a szívószál méltóképpen képviseli, akkor is, ha nincs mellette az üveg!
És ezen kívül még nagyon meglepő dolgot is tud: UV fényben világít!

Ballantines - straw in UV light

Ez a funkció alkalmassá teszi nyereményjátékok esetén arra, hogy az embléma alá rejtsünk el például egy „Nyert” feliratot melyet a sok ezer szívószál közül csak egyre nyomtatunk rá és egyszerűen csak egy pénzvizsgáló UV lámpa segítségével ellenőrizhető a nyomat.

 

MERT SZÍVÓSZÁLAT MINDENKI HASZNÁL!

 
 
 


 

Kérje árajánlatunkat, vagy ha kérdése van, írjon nekünk!

Név:*

Email:*

Tárgy:

Üzenet



Leave a Reply