„Névjegy a vendéglátásban – eszköz, emlék, ajándék és információ!”
Gondolt-e már arra, hogy mint sok ezer névjegyet, úgy osztogathatja szét a vendégei között a szívószálakat?
Szívószálat mindenki használ, de soha nem gondoltunk még rá úgy, mint kihasználatlan reklámfelületre. Eddig… Tudta Ön, hogy Amerikában készítettek egy felmérést arról, hogy egy este folyamán átlagosan 30-60 perc, amíg egy ital az asztalunkon van, tehát a szívószálra nyomtatott reklám, márka, üzenet jóval hosszabb ideig van szem előtt, mint akár egy plakát, vagy bármi egyéb reklám. Gondoljon bele, ha minden pohárban az Ön éttermének, szállodájának, bárjának, disco-jának a neve díszíti a szívószálat, sűrűn veszik kézbe, önkéntelenül is a felirat vonzza a tekintetet, hiszen ez nem egy megszokott marketing eszköz, viszont annál hatékonyabb. Eszköz – mert ezzel díszítjük az italunkat, és iszunk vele. Emlék – mert gyűjthető és elvihető. Ajándék – mert apró figyelmesség. Információ – mert rányomtatható bármi: Név, cím, telefonszám, weboldal, logó. Tehát összességében egy filléres termék, de folyamatos marketing jelenlétet eredményez.
És ezen kívül még nagyon meglepő dolgot is tud: UV fényben világít!
MERT SZÍVÓSZÁLAT MINDENKI HASZNÁL!